Pracovistě, které funguje. Navrhování inspirující kanceláře
Zdroj: http://www.businessnewsdaily.com/images/i/000/011/589/original/TheYard.jpg?interpolation=lanczos-none&fit=around|700:500

Pracovistě, které funguje. Navrhování inspirující kanceláře

Pokud máte pocit, že jste s „případ“ v pondělí celý týden, každý týden, může to být čas zhodnotit své profesionální prostředí. Inspirací může běžet nasucho z několika důvodů, ale to by nemělo být v důsledku svého každodenního pracovního prostoru.

Kancelářský člověka může pomoci, ale dříve, než začnete malování a refurnishing, pečlivě přemýšlet o tom, jak chcete navrhnout svůj prostor, a ať už je to vede k firemní kultury, kterou chcete propagovat. Odborníci na pracovišti zvážen o tom, jak navrhnout i v kanceláři kultury, která podpoří produktivitu.

Kde pracujete záležitosti
Nedávný průzkum kancelářský nábytek prodejce Steelcase a výzkumné společnosti Ipsos zjistil, že téměř 90 procent zaměstnanců na celém světě jsou menší než spokojeni s jejich pracovním prostředí, a to především kvůli nedostatku soukromí. Open-office plány jsou skvělé pro usnadnění spolupráce a transparentnosti, ale tyto setupy také soukromí a zaměřit se na skutečnou výzvu pro dnešní pracující, řekla Meg O’Neil, vedoucí designér a vývojář pokročilých aplikací a marketingu společnosti Steelcase.

reklama

„Každý, kdo se zdá být zápasí s [pracovišti soukromí],“ řekl O’Neil Business News Daily. „Je to ovlivňuje angažovanost, výkonnost a [zaměstnání] uspokojení.“

Jednou z největších výhod dobře navrženém prostoru, který nabízí soukromí v kanceláři, je zvýšení angažovanosti a produktivity mezi pracovníky. Z 11 procent respondentů, kteří byli velmi spokojeni s jejich pracovním prostředí, většina (88 procent nebo více) uvedlo, že jejich pracoviště dovolil jim snadno koncentrovat, pracovat v týmech, aniž by byl přerušen, vybrat, kde k práci na základě jejich povinností, pocit sounáležitosti s firmou a její kultury. [Viz související příběh: Co Pracoviště budoucnosti bude vypadat]

„V každé kanceláře, které mají celou řadu pracovních ploch, které jsou vhodné do různých pracovních stylů a úkolů je klíčem k zajištění toho, aby každý zaměstnanec může dělat jeho nebo její nejlepší práci,“ řekl O’Neil. „Jednotlivě vlastněné pracovní prostory jsou stále menší a menší [s menšími] hranicemi, což řadu vzájemně provázaných prostor v kanceláři [] ekosystému, který mnohem důležitější.“

Morris Levy, spoluzakladatel společně pracovního prostoru na dvoře, poznamenal, že jelikož lidé mohou pracovat kdekoli, měli byste poskytnout prostor, který zaměstnanci jsou rádi, přichází.

„Skutečností je, že jsme tu všichni se uživit a něčím přispět, takže prostor je opravdu důležité,“ říká Levy. „Většina lidí tráví tolik času, stejně jako v jejich domě. Pokud pracujete v tupým prostoru, co se tě inspiruje?“ “

Max Chopovsky, zakladatel Chicaga tvůrčí prostor, společnost, která vyrábí videa a mediální obsah na kancelářském designu a kultury, sdílí podobný cit: Jako společnost roste a může si dovolit investovat do dobrého pracovního prostoru, životního prostředí by se měla stát hmatatelným projevem firemní kultura, řekl. To znamená, že shromažďování vstup od zaměstnanců o jejich ideální pracovní podmínky a začlenění že zpětná vazba do pracovního prostoru.

„[Kultura] může být mnohem důležitější než prostor [ve kterém pracujeme],“ říká Levy. „Můžeme mít vliv na prostor, ale kultura se stane organicky. Máme vliv na to přes našeho týmu.“

Pozitivní kultura je motivační
Kultura se neomezuje pouze na práci požitky, jako je stolní fotbal v jídelně nebo zábavné výlety; je ještě důležitější, je to vliv společnosti na zaměstnance od shora dolů.

„Kultura pohání vše, co se děje v organizacích, dobré nebo špatné,“ řekl S. Chris Edmonds, zakladatel a CEO společnosti účelné kultury Group a autor. „Kvalita pracovního prostředí způsobí, že hráči k sobě chovat, a zákazníků, s důvěrou, úctou a respektem.“

Kultura může inspirovat i kooperativní interakci a týmovou práci, což může zvýšit produkci, kvalitu a servis, řekl. Nebo kultura může dělat pravý opak a zmařit zaměstnance, tak prostě projít pohyby denně, řekl Edmonds.

Firemní hodnoty jsou natolik důležité, že pokud nejsou splněny, to má největší vliv na pravděpodobnost pracovníků, aby zůstali v práci.

Podle průzkumu společnosti Deloitte na Millenials, největší demografická na pracovišti, kdy Millennials sdílet firemní hodnoty a věří v nich, ale také podporuje loajalitu. To platí zejména, když zaměstnavatelé vykazují silný smysl pro účel firmy mimo finanční úspěch. Millennials mají v úmyslu zůstat s jejich organizací po dobu nejméně pěti let, jsou mnohem pravděpodobnější než ostatní hlásit pozitivní kulturu, která se zaměřuje na potřeby jednotlivce.

„Většina lídrů nevěnují pozornost na kvalitu jejich pracovišti kultury,“ řekl Edmonds. „Už nikdy nebyl požádán, aby to udělal. Pokud uvidí, že jejich pracovní prostředí je nezdravé, že nevědí, co dělat o tom.“

A co je nejdůležitější, stručně slučování, kde budete pracovat s tím, jak budete pracovat bude mít pozitivní dopad na zaměstnance, aby se cítili více uvolněně a zabývá na pracovišti.