Cesty, jak zlepší pracovní prostředí
Zdroj: http://www.businessnewsdaily.com/images/i/000/013/131/original/cc1.jpg?interpolation=lanczos-none&fit=around|700:500

Cesty, jak zlepší pracovní prostředí

Celková atmosféra na pracovišti, z rozvržení kancelářského a nastavení break-pokojové spolupracovník dynamiku a firemní kulturu, má obrovský vliv na výkon a štěstí vašeho týmu.

„Pozitivní pracoviště mají tendenci vykazovat společný soubor vlastností, které podporují vynikající, produktivita a kamarádství,“ Linnda Durrého, napsal pro Monster.com.

Opak je také pravda: Jsou-li fyzicky, mentálně nebo emocionálně nepříjemné v kanceláři lidé, jsou to nepravděpodobné, že bude úspěšný, nebo spokojeni se svou prací. Zde jsou čtyři způsoby, jak můžete zlepšit své pracovní prostředí a na oplátku zapojení zaměstnanců.

reklama

Identifikovat dobré a špatné zaměstnance
Inteligentní firmy vědí, že dobré pracovní prostředí začíná najímat ty správné lidi.

„Ujistěte se, že jste najímání lidí, kteří jsou profesionální, může pracovat v týmu a může přispět k pozitivním pracovním prostředí,“ řekl Jazmin Truesdale, sériový podnikatel a generální ředitel Mino Enterprises. „Jeden špatný jablko může zkazit parta.“

Stejná myšlenka překládá k těm, kteří jsou již v kanceláři. Jsou-li zaměstnanci pracujícími po boku s vysokou hustotou toxických pracovníků, je zde 47 procent pravděpodobnost, že i oni se stanou toxické, Dylan Minor, odborný asistent manažerské ekonomiky a rozhodovacích věd na Kellogg School Northwestern University of Management, řekl Business News denně v roce 2015. Malé nazval situaci „etický přelévání,“ posilují, že toxicita je ve skutečnosti nakažlivá.

„Je úžasné sledovat jeden špatný postoj vliv na každodenní výkon každého,“ dodala Claire Marshall Crowell, provozní ředitel společnosti A. Marshall Family Foods / Puckett koloniále & Restaurant. „Nemohu vám říct, kolikrát jsem byl poděkoval poté, co nechal jedovaté zaměstnanci jít. I když je těžké něco dělat, to nakonec dopady pracovního prostředí, které mohou být pociťují nejen našich zaměstnanců, ale i naše [ zákazníci]. “

zlepšit komunikaci
Být vědomi toho, jak jste interakci s zaměstnanci. Členové týmu a vyšší management by měl zvážit tok komunikace a zda se týká kancelářského prostředí.

„Zaměstnanci jsou motivováni a cítí oceněny, když už vzhledem k tomu, pozitivní posilování a ukázala, jak jejich práce přispívá k úspěchu podniku,“ řekl Dominique Jones, šéf lidé důstojník Halogen Software.

To znamená, že jde nad rámec „Hej, dobrou práci“ a dělat si čas na pravidelné nabídnout zaměstnancům konkrétní zpětnou vazbu o tom, jak je jejich práce krmení do širších podnikových cílů, poznamenala.

Poskytování zpětné vazby dělá rozdíl pro zaměstnance, zejména Millenials, podle průzkumu z Manpower. Manažeři by měli být otevřený vůči zpětné vazbě, stejně, řekl Samantha Lambert, ředitelka lidských zdrojů Blue Fountain Media.

„Když se zapojit své zaměstnance při rozhodování ve snaze vytvořit lepší pracovní prostředí, se cítí oceňují,“ řekl Lambert. „Nebojte se zeptat zaměstnancům za jejich stanovisko k novým přínosem nabízené nebo co si myslí o nový projekt klienta.“

Zatímco vy pracujete na komunikaci, nezapomeňte ukázat vděčnost za tvrdou práci. Podle Davida Sturt, výkonný viceprezident společnosti O.c. Tanner Institute, což uznání zaměstnance a firemní darování firma, účinného uznávání zaměstnanec může změnit a zvýšit organizaci.

„To zažehne nadšení, zvyšuje inovace, vzbuzuje důvěru a pohání výsledky spodní-line,“ řekl. „Dokonce i jednoduchý ‚děkuji‘ poté, co zaměstnanec jde nad rámec na projektu, nebo staví do řady pozdní noci, jde dlouhá cesta.“

Aby se úřad pohodlné
Beyond kulturní změny, existují i ​​jiné, jednodušší řešení, které mohou zlepšit, jak úřad pracuje. Práce v čistém a atraktivní úřadu může mít obrovský vliv na spolupracovník a manažer vztahů, řekl Mike Canarelli, CEO a spoluzakladatel webu Talent Marketing.

„I když slunce nemůže svítit do zaměstnání, snažit poskytnout příjemnou atmosféru s pohodlným nábytkem, pracovní pomůcky a několika“ extra-míle „občanské vybavenosti,“ poznamenal.

Například, dát svým zaměstnancům flexibilitu rozhodnout se pracovat tam, kde jsou pohodlné, včetně pohodlnými židlemi nebo výběr, zda se má sedět nebo stát u svého stolu.

„Ať je to pro ně snadné koupit věci jako míčích a rostlin na desetník firmy,“ řekl AJ Shankar, CEO a zakladatel soudní spor softwarová společnost Everlaw. „Také jsme důvěřovat svým zaměstnancům řídit svůj vlastní čas. Jsou bez přestávky k hraní her nebo jen dobít podle potřeby.“

Když si vyberou prostor, který z nich dělá pohodlné, dát jim možnost přizpůsobení jejich oblasti, jako každý pracuje odlišně, řekl Josh Turner, generální ředitel společnosti UsersThink, nástroj pro firmy získat zpětnou vazbu. Navrhl, jak se zbavit „ve stejném vydané všechno“ a dává každému rozpočet přizpůsobit jejich svůj vlastní nastavení.